Centrum ICT služeb města Ostravy
Provozovatelem Centra ICT služeb města Ostravy je Magistrát města Ostravy. Cílem projektu je poskytovat technologické kapacity pro provoz informačních systémů, ukládání dat a dokumentů v digitální podobě. Robustní datové úložiště poskytuje kapacity pro ukládání dat elektronických spisových služeb magistrátu, ostravských městských obvodů a obcí ve správním obvodu, provoz hostovaných aplikací, internetových prezentací a dalších informačních systémů. Centrum ICT služeb budou moci využívat rovněž organizace zřizované městem. Bližší informace o aktuální nabídce poskytovaných služeb pro externí organizace poskytuje odbor projektů IT služeb a outsourcingu.
Vybudování Centra ICT služeb města Ostravy bylo realizováno v období od července 2012 do srpna 2013.
Pro zajištění hlášení vad a požadavků připravujeme zavedení aplikace Helpdesk pro uživatele zřizovaných organizací, kteří přistupují ke službám Centra ICT služeb města Ostravy. Stávající uživatelé se mohou obracet na e-mail helpdesk@ostrava.cz nebo kontaktní osoby pro jednotlivé systémy.
Autorizovaná sekce pro zapojené sujekty
V autorizované sekci jsou nově k dispozici uživatelské příručky, informace o novinkách a e-learningový kurz.
Stránka vznikla v souvislosti s realizací projektu č. CZ.1.06/2.1.00/09.07293 „Centrum ICT služeb města Ostravy“.
Projekt je spolufinancován z prostředků Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj