Provoz úřadu v době mezi nadcházejícími svátky
Ostravská radnice. Ilustrační foto. Autor: Jiří Zerzoň

Provoz úřadu v době mezi nadcházejícími svátky

18.12.2025 Aktualizováno dnes 12:24

V období těsně před svátky, stejně jako v čase mezi vánočními a novoročními svátky si občané budou moci vyřizovat úřední záležitosti většinou podle běžných úředních hodin. K velice drobným změnám dochází v případech úhrad  poplatků nebo pokut u magistrátních pokladen. Na poslední den roku 2025 je také mírně upravena provozní doba call centra statutárního města Ostravy.

Provoz úřadu v době mezi nadcházejícími svátky
Ostravská radnice. Ilustrační foto. Autor: Jiří Zerzoň

Pokladny odboru hospodářské správy (budova DSČ na ul. 30. dubna a budova Nové radnice na Prokešově náměstí č. 8) budou fungovat následovně: 

Pokladna v budově na ul. 30. dubna (č. dveří 117):

23.12. otevřeno dle úředních hodin do 15.30 hod.
29.12. otevřeno dle úředních hodin do 17.00 hod.
30.12. otevřeno dle úředních hodin do 15.30 hod.
31.12. otevřeno do 12.00 hod. (příjem hotovosti jen do 10.00 hod., od 10.00 hod. do 12.00 hod.
úhrada možná jen platební kartou).

Pokladna v budově Nové radnice na Prokešově náměstí č. 8 (č. dveří 101):

23.12. otevřeno dle úředních hodin do 15.30 hod.
29.12. otevřeno dle úředních hodin do 17.00 hod.
30.12. otevřeno dle úředních hodin do 15.30 hod.
31.12. otevřeno do 12.00 hod. (příjem hotovosti jen do 10.00 hod., od 10.00 hod. do 12.00 hod.
úhrada možná jen platební kartou).

02.01.2026 jsou všechny pokladny uzavřeny.

Živnostenský úřad upozorňuje klienty, že sváteční období v závěru roku přináší drobné úpravy v jeho provozu :

Pondělí      22.12.2025    8.00 - 17.00 hod.

Úterý          23.12.2025    jen pro objednané klienty

Pondělí      29.12.2025    8.00 - 17.00 hod.

Úterý          30.12.2025    jen pro objednané klienty

Středa        31.12.2025    8.00 - 12.00 hod. ( příjem plateb v hotovosti jen do 10.00 hod., poté jen kartou)

První pracovní den v roce 2026 je pondělí 5.1.2026.

Úřední hodiny oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů, oddělení správních činností a střediska informačních služeb v inkriminovaném období vypadají takto:

Provoz oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů, oddělení správních činností a střediska informačních služeb v době o svátcích a mezi svátky

Poslední lístek z vyvolávacího systému bude vydán 15 minut před skončením úředních hodin. Ve dnech 29. - 31.12.2025 bude  platby za správní poplatky možné uhradit pouze platební kartou.

Call centrum Magistrátu města Ostravy sloužící občanům pro informace o úředních záležitostech a pro objednávání k návštěvě úřadu na lince 800 990 980 nebo na čísle 599 499 311 bude dne 31.12.2025 v provozu od 7.00 do 15.00 hodin. Od pátku 2.1. (včetně) pak bude jeho činnost probíhat opět  ve standardním režimu, tedy od  pondělí do čtvrtka v rozmezí 7.00 až 17.00 hodin, v pátky pak od 7.00 až 15.30 hodin.

 

Rychlý kontakt