Oddělení - středisko informačních služeb
Řeší:
Zajišťuje pro občany informační službu. Středisko informačních služeb je rovněž místem správy úřední desky a provozu pracoviště Czech POINT, které zprostředkovává kontakt občanů s veřejnou správou. Vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy. Jeho zaměstnanci provádějí ověřování kopií listin a pravosti podpisů (vidimace a legalizace) i editaci základních registrů ve svěřených oblastech. V rámci magistrátu plní toto oddělení funkci podpůrného orgánu zapisujícího veřejné funkcionáře do Centrálního registru oznámení. Dále se oddělení podílí na procesu pojmenování ulic a veřejných prostranství a zajišťuje chod spisové služby magistrátu vč. činnosti podatelen, stejně jako provoz recepčního pultu ve foyeru budovy Nové radnice.
V části výše uvedených činností plní roli kontrolní a metodickou.
Úřední hodiny
pondělí | 8.00 - 17.00 hodin |
úterý | 8.00 - 15.30 hodin |
středa | 8.00 - 17.00 hodin |
čtvrtek | 8.00 - 16.00 hodin |
pátek | 8.00 - 13.00 hodin |
Kontakty
- Ing. Lenka Čermáková vedoucí oddělení střediska informačních služeb