Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace nebo které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu.
Infolinka pro telefonické spojení s operátorem infolinky
prostřednictvím textového hovoru
Infolinka slouží pro telefonické spojení s operátorem
infolinky prostřednictvím textového hovoru. Veškerá řeč operátora infolinky je zároveň převáděna do textové
podoby.
Magistrát města Ostravy
Prokešovo náměstí 1803/8
702 00 Ostrava Moravská Ostrava
SOCIOPOINT – poradenství při řešení tíživých sociálních situací
Bezplatná linka: 800 700
650 (v pracovní dny)
E-mail: sociopoint@ostrava.cz
Podrobné informace
Na neurgentní Zelené lince +420 800 199 922 lze nepřetržitě 24 hodin denně nahlásit závadu nebo poškození veřejně prospěšného zařízení, např. závady na dopravním značení, poškozené lavičky, jízdenkové automaty, jízdní řády, nefunkční veřejné osvětlení nebo signalizační zařízení křižovatek, závady rozvodných a vodovodních sítí, neschůdnost chodníků, neupravenou veřejnou zeleň. Občané na ni mohou oznámit také černé skládky nebo nález uhynulých zvířat a další podněty. Zelená linka MP
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace nebo které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu.