V jakém případě ve věci jednat
V případě, jestliže hodlá podnikatel oznámit pokračování provozování živnosti.
Charakteristika úkonu
Pokračování provozování živnosti před uplynutím doby, na kterou bylo provozování živnosti přerušeno, je podnikatel povinen předem písemně oznámit živnostenskému úřadu. V provozování živnosti je možno pokračovat nejdříve dnem doručení oznámení o pokračování provozování živnosti živnostenskému úřadu nebo pozdějším datem uvedeným v oznámení.
Výsledek úkonu
Na základě oznámení pokračování provozování živnosti provede živnostenský úřad zápis do živnostenského rejstříku a informuje podnikatele o provedeném zápisu.
Kdy věc řešit
Pokračování provozování živnosti je podnikatel povinen oznámit předem, nejpozději v den, kdy hodlá živnost obnovit.
Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené elektronicky
Nejsou požadovány žádné doklady.
Co je nutné doložit při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
- platný doklad totožnosti, v případě zastoupení podnikatele doklad prokazující oprávnění k jednání,
K provedení úkonu pokračování provozování živnosti je potřeba vyplnit „Změnový list“, který naleznete pod tímto odkazem .
Kde a jakým způsobem lze úkon iniciovat elektronicky
Prostřednictvím portálu živnostenského podnikání může podávající vytvořit elektronické podání a odeslat ho podle pokynů aplikace přímo na elektronickou podatelnu živnostenského úřadu nebo do datové schránky vybraného úřadu. Tyto způsoby podání vyžadují od podatele uznávaný elektronický podpis nebo aktivní datovou schránku. Více informací lze najít zde .
Datová schránka Magistrátu města Ostravy má identifikátor: 5zubv7w
Elektronické podatelna Magistrátu města Ostravy: posta@ostrava.cz
Bližší informace k náležitostem podání směrovaným na elektronickou podatelnu naleznete zde .
Kde a jakým jiným způsobem než elektronicky lze úkon iniciovat
U kteréhokoli obecního živnostenského úřadu osobně, prostřednictvím zplnomocněné osoby, poštou či prostřednictvím kontaktního místa CZECH POINT.
K návštěvě Živnostenského úřadu Magistrátu města Ostravy můžete využít OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM. K objednání využijte Kontaktní centrum (+420 800 990 980) nebo se objednejte on-line . Aktuální pravidla využívání objednávkového systému naleznete zde .
Při návštěvě pracoviště si vyzvednete lístek z vyvolávacího systému (objednaní klienti zadají svůj kód). Vydávání lístků je zahájeno vždy v 7.30 hodin, poslední lístek z vyvolávacího systému bude vydán vždy 15 minut před skončením úředních hodin. V návaznosti na délku fronty k jednotlivým činnostem může dojít k dřívější blokaci systému pro vydávání pořadových lístků. Pro ověření dostupnosti pracovišť a zobrazení fronty k jednotlivým činnostem klikněte na tento odkaz .
Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené elektronicky
Úkon není zpoplatněn.
Výše poplatku při iniciaci úkonu provedené jinak než elektronicky
Úkon není zpoplatněn.
Výše dávky nebo jiného plnění, pokud je předmětem úkonu
Není předmětem úkonu.
Opravné prostředky
Neuplatňují se.
Sankce
Neuplatňují se.
Působnost
Oblast OVM
- Podnikání
Klíčová slova
- obnovení
- podnikání
- podnikatel
- pokračování provozování živnosti
- právnická osoba
- živnost
Počátek platnosti popisu úkonu
Konec platnosti popisu úkonu
Výsledek úkonu vedený v základním registru nebo agendovém informačním systému
• Výsledek úkonu je veden v celostátním Registru živnostenského podnikání.