Komunální odpad - nádoby

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Komunální odpad - nádoby

  2. Základní informace k životní situaci

    Občanovi (vlastníkovi nemovitosti) nastane potřeba řešit nakládání s komunálními odpady u zkolaudovaného domu nebo vyměnit poškozenou nádobu, popřípadě shledá stávající počet nádob nedostačující potřebám bydlících obyvatel.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Jakýkoliv obyvatel nemovitosti podle místa trvalého pobytu nebo podle místa, kde se trvale zdržuje, v případě rodinných domků především vlastníci.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Žadatel podá písemnou žádost, kde uvede čeho se žádost týká (přidělení nádoby ke stavbě nebo novostavbě, výměna poškozené nádoby, přehodnocení stavu v počtu nádob k počtu obyvatel domu), úplnou adresu, počet obyvatel domu, popřípadě jiné okolnosti podporující žádost ( zdravotní stav, kojenci, přestárlé osoby a pod.). U obyvatel, kteří nemají trvalé bydliště – prohlášení o jejich pobytu.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Žádost se podává písemně, prostřednictvím datových schránek, osobně na podatelně magistrátu města Ostravy nebo elektronicky prostřednictvím elektronické podatelny posta@ostrava.cz.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy, odbor ochrany životního prostředí

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy, odbor ochrany životního prostředí, Nová radnice, Prokešovo nám. 8, Ostrava-Moravská Ostrava dveře č. 107 (vedle Střediska informačních služeb) v úředních hodinách

    Ing. Monika Kostihová
    specialista pro komunální služby
    +420599442558 107 / MMO Nová radnice (budova NR)
    Ing. Lenka Szarowská
    specialista pro komunální služby
    +420599442559 107 / MMO Nová radnice (budova NR)
    Jiřina Žambochová
    specialista pro komunální služby
    +420599442560 107 / MMO Nová radnice (budova NR)
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Doklady potřebné k ověření totožnosti, vlastnictví a jiné doklady související s bodem 6.

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Nejpozději do 4 týdnů od podání žádosti.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Další činnosti nejsou požadovány.

  14. Elektronická služba, kterou lze využít

    Elektronická podatelna, pro podání žádosti - posta@ostrava.cz

  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje
    • Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 12/2021
  16. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
  17. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  18. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  19. Související životní situace a návody, jak je řešit
  20. Popis byl naposledy aktualizován

    16.05.2024

  21. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno