Vystavení potvrzení o bezdlužnosti vůči SMO - Magistrátu

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Vystavení potvrzení o bezdlužnosti vůči SMO - Magistrátu

  2. Základní informace k životní situaci

    Potvrzení se vydává na základě žádosti nebo jiného návrhu fyzické nebo právnické osobě, v jehož zájmu nebo věci má být úkon proveden.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Fyzická nebo právnická osoba, v jejíž zájmu nebo věci má být úkon proveden.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Fyzická nebo právnická osoba, v jejíž zájmu nebo věci má být úkon proveden, musí podat žádost nebo jiný návrh na vydání potvrzení o bezdlužnosti.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podat písemnou žádost nebo se kontaktovat s pracovnicí oddělení exekucí, odboru financí a rozpočtu Magistrátu města Ostravy.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, Ostrava, odbor financí a rozpočtu, oddělení exekucí.

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
    Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, Ostrava
    odbor financí a rozpočtu, oddělení exekucí,
    kancelář číslo 421 /čtvrté patro budovy/, v pondělí a ve středu od 8 do 17 hod., v úterý od 9 do 14 hod., ve čtvrtek od 8 do 16 hod.
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Občanský průkaz.

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní poplatek ve výši 100,- Kč podle zák.č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, za přijetí žádosti k vystavení potvrzení o bezdlužnosti je nutné uhradit v hotovosti nebo platební kartou v pokladně MMO (kancelář č. 101 v budově Nové radnice). Neuhrazením tohoto poplatku se daňové řízení zastaví.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Potvrzení se vydává do 5 pracovních dnů.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Nejsou stanoveni. 

  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Nejsou požadovány. 

  14. Elektronická služba, kterou lze využít
  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon číslo 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.

  16. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Opravné prostředky jsou řešeny v souladu se zákonem číslo 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů.

  17. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

    Řízení bude zastaveno. 

  18. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

    Neuvedeno.

  19. Související životní situace a návody, jak je řešit

    Neuvedeno.

  20. Popis byl naposledy aktualizován

    20.12.2024

  21. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno