Výpis z bodového hodnocení, výpis z evidenční karty řidiče
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Výpis z bodového hodnocení, výpis z evidenční karty řidiče
-
Základní informace k životní situaci
Na základě písemné žádosti je obecní úřad obce s rozšířenou působností oprávněn poskytnout údaje z registru řidičů.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
- fyzická osoba, pokud jde o údaje o ní vedené,
- jiná fyzická nebo právnická osoba na základě písemného souhlasu osoby, o jejíž údaje fyzická nebo právnická osoba žádá, ověřeného příslušným orgánem.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podání písemné žádosti o výpis z bodového hodnocení nebo evidenční karty řidiče na kterémkoliv obecním úřadu obce s rozšířenou působností.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podáním písemné žádosti.
-
Na které instituci životní situaci řešit
Obraťte se na kterýkoliv obecní úřad obce s rozšířenou působností.
-
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Na obecním úřadu obce s rozšířenou působností. V Ostravě je tímto úřadem Magistrát města Ostravy, odbor dopravně správních činností.
Kontakt:
ul. 30. dubna 635/35, Ostrava-Moravská Ostrava (budova bývalé UNION banky, naproti Nové radnici),
tel.: 599 444 899, internetové stránky: http://www.ostrava.cz/
Úřední hodiny:
Po, St: 8.00 - 17.00 hod.
Út, Čt: 7.30 - 15.30 hod.
Pá: 8.00 - 11.00 hod. pouze pro objednané
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
Platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní pas).
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Výpis je zpoplatněn 30 Kč za první stránku, za každou další započatou stránku 10 Kč,-.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Výpis z bodového hodnocení a výpis z evidenční karty řidiče se vyřizuje na počkání.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
-
Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci nelze v současné době řešit prostřednictvím elektronického podání a to s ohledem na to, že se jedná o službu podléhající správnímu poplatku.
-
Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (zákon o silničním provozu)
-
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Pokud je žadateli vyhověno, opravné prostředky nejsou určeny.
-
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
-
Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
Call centrum - v pracovní dny od 7.00 do 17.00 hod., v pátky do 15:30h. na bezplatné telefonní lince: 800 990 980, na které se můžete rovněž objednat.
-
Popis byl naposledy aktualizován
19.06.2024
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno