VÝZVA NA ÚČELOVÉ DOTACE V OBLASTI ZDRAVOTNICTVÍ 2023
Informace pro žadatele
Do výběrového řízení na poskytnutí peněžních prostředků v oblasti zdravotnictví se mohou přihlásit právnické i fyzické osoby s výjimkou příspěvkových organizací statutárního města Ostravy, městských obvodů a jimi zřízených příspěvkových organizací a příspěvkových organizací jiných obcí a krajů.
Výběrové řízení je zaměřeno na podporu projektů osvětových, výchovně vzdělávacích
a rekondičních činností směřujících ke zlepšování zdraví obyvatel města Ostravy a širšího
správního obvodu, k podpoře hospicových služeb a k realizaci odborných zdravotnických
činností, které nelze financovat ze systému veřejného zdravotního pojištění nebo z jiných
zdrojů. Potřebnost sociálních služeb a souvisejících aktivit je vyjádřena v 6. Komunitním plánu sociálních služeb a souvisejících aktivit ve městě Ostrava na období 2023–2026, schváleném zastupitelstvem města usnesením č. 2238/ZM1822/36 dne 14.09.2022.
Dne 11.10.2022 se uskutečnil seminář pro žadatele k dotačnímu řízení pro rok 2023 a pro příjemce dotací v roce 2022. Prezentace ze semináře je možné si spustit zde:
Podmínky
Statutární město Ostrava poskytuje ze svého rozpočtu formou výběrového řízení peněžní prostředky na podporu projektů, které jsou v souladu s vyhlášeným Programem na poskytování peněžních prostředků z rozpočtu statutárního města Ostravy na rok 2023 a Podmínkami pro jednotlivé dotační oblasti (dále jen Program a Podmínky).
Žádost musí splňovat Podmínky příslušné dotační oblasti, popř. vyhlášeného Programu a být v souladu s 6. Komunitním plánu sociálních služeb a souvisejících aktivit ve městě Ostrava na období 2023–2026 či aktuálními potřebami statutárního města Ostravy. V opačném případě nebude žádost posuzována.
Lhůty pro podání žádosti - Od
Pondělí 17.10.2022 00:00Lhůty pro podání žádosti - Do
Čtvrtek 27.10.2022 23:59Postup podání žádosti
Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje prostřednictvím elektronického formuláře
aplikace EvAgend včetně povinných příloh dostupných níže na této stránce v sekci "Přílohy - formuláře ke stažení".
Kontaktní informace
Specialista dotačních programů a podpor |
Elen Cáhlíková, DiS. |
|
|
Telefon |
599 443 867 |
Technická podpora:
E-mail helpdesk.dotace@ostrava.cz
Telefon 599 445 555
Ekonomická podpora:
ekonom - kontrolor |
Bc. Michaela Hudečková, DiS. |
michaela.hudeckova@ostrava.cz | |
Telefon | 599 443 856 |
Výsledky
Výsledky výběrového řízení k zobrazení ZDE.
Informace pro příjemce
Po schválení návrhu dotací Zastupitelstvem města Ostravy je s příjemcem uzavřena Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí neinvestiční účelové dotace (dále jen smlouva). V průběhu realizace projektu má příjemce povinnost sledovat poskytovatelem stanovené ukazatele a oznámit změny v poskytování sociální služby/související aktivity na formuláři Hlášení změn (viz. níže).
Příjemce předkládá formulář Závěrečná zpráva o realizaci projektu v elektronické podobě datovou zprávou s termínem odeslání zprávy do konce měsíce následujícího po uplynutí monitorovaného období. Závěrečné vyúčtování dotace (finanční vypořádání) dokládá příjemce v tištěné podobě. Při vyúčtování projektu postupujte dle Pokynů k vyúčtování účelové dotace.
Kontaktní osoby
administrativa | Elen Cáhlíková, DiS. | 599 443 867 | elen.cahlikova@ostrava.cz |
---|---|---|---|
vyúčtování | Bc. Michaela Hudečková, DiS. | 599 443 856 | michaela.hudeckova@ostrava.cz |
Dokumenty ke stažení
Pokyny k vyúčtování účelové dotace (za rok 2022) (za rok 2023)
- Formulář č. 1 - Závěrečná zpráva o realizaci projektu
- Formulář č. 2 - Vyúčtování účelové dotace z rozpočtu SMO v oblasti zdravotnictví
- Formulář č. 3 - Oznámení o vrácení nevyčerpaných peněžních prostředků na účet poskytovatele dotace
- Vzor žádosti o prominutí odvodu za porušení rozpočtové kázně
- Manuál pro vykazování ukazatelů 2019-2022
- Manuál pro vykazování ukazatelů 2023-2026 (platný od 01.01.2023)
- Dokumenty pro rok 2022 - Program a Podmínky dotační oblasti.
Hlášení změn v poskytování sociální služby/související aktivity
Tento formulář slouží k hlášení změn v průběhu realizace projektu (ke stažení ZDE):
Změna v osobě zastupující organizaci – je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o volbě, jmenování, plné moci apod. (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna sídla organizace – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem sídla, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna čísla bankovního účtu - je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii smlouvy o zřízení bankovního účtu (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna v plátcovství DPH - je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o registraci plátce DPH (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změny týkající se obsahové části projektu (např. změna místa realizace, změna termínu realizace pobytu, změna počtu účastníků akce apod.) – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem místa realizace služby/aktivity, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy vč. dodatků (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy ke změně došlo; u pobytových akcí je nezbytné změnu oznámit vždy před termínem samotného pobytu).
Personální změny – do formuláře popište, o jakou změnu se jedná a doložte aktuální personální zajištění projektu vč. úvazku a data zahájení popř. ukončení pracovního poměru (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 30 dnů od data uzavření pracovní smlouvy, dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti).