VÝZVA NA ÚČELOVÉ DOTACE V OBLASTI PREVENCE KRIMINALITY 2022
Informace pro žadatele
Do výběrového řízení se mohou přihlásit právnické i fyzické osoby splňující ustanovení uvedená v Podmínkách VŘ. Výběrové řízení není určeno městským obvodům a jimi zřízeným příspěvkovým organizacím, příspěvkovým organizacím města, ozbrojeným bezpečnostním sborům a jiným organizačním složkám státu.
Vyhlášená témata podpory v Programu na poskytování peněžních prostředků z rozpočtu statutárního města Ostravy na rok 2022 jsou v souladu s cíli a opatřeními Strategie prevence kriminality statutárního města Ostravy na období 2017 – 2021 a 5. Komunitního plánu sociálních služeb a souvisejících aktivit ve městě Ostrava na období 2019–2022.
Podmínky
Statutární město Ostrava poskytuje ze svého rozpočtu formou výběrového řízení peněžní prostředky na podporu projektů, které jsou v souladu s vyhlášeným Programem na poskytování peněžních prostředků z rozpočtu statutárního města Ostravy na rok 2022 a Podmínkami pro jednotlivé dotační oblasti (dále jen Program a Podmínky).
Žádost musí splňovat Podmínky příslušné dotační oblasti, popř. vyhlášeného Programu a být v souladu s 5. Komunitním plánem sociálních služeb a souvisejících aktivit ve městě Ostrava na období 2019–2022 či aktuálními potřebami statutárního města Ostravy. V opačném případě nebude žádost posuzována.
Lhůty pro podání žádosti - Od
Pondělí 18.10.2021 00:00Lhůty pro podání žádosti - Do
Středa 27.10.2021 23:59Postup podání žádosti
Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje prostřednictvím elektronického
formuláře aplikace EvAgend včetně povinných příloh dostupných na internetových
stránkách www.ostrava.cz, v sekci „Dotace“, oblast „Prevence kriminality“ nebo
pod odborem sociálních věcí a zdravotnictví.
Kontaktní informace
Kontaktní informace
Specialista dotačních programů a podpor | Mgr. Tomáš Pavelec |
tomas.pavelec@ostrava.cz | |
Telefon | 599 443 875 |
Technická podpora:
helpdesk.dotace@ostrava.cz | |
Telefon | 599 445 555 |
Výsledky
Výsledky výběrového řízení k zobrazení ZDE.
Informace pro příjemce
Po schválení návrhu dotací Zastupitelstvem města Ostravy je s příjemcem uzavřena Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí neinvestiční účelové dotace. V průběhu realizace projektu má příjemce povinnost sledovat poskytovatelem stanovené ukazatele a oznámit veškeré změny v poskytování sociální služby na formuláři Hlášení změn (viz. níže).
Příjemce předkládá Závěrečnou zprávu o realizaci projektu a to v tištěné formě s termínem doručení do konce měsíce následujícího po uplynutí monitorovaného období. Při vyúčtování projektu postupujte dle Pokynů k vyúčtování účelové dotace.
Kontaktní osoby
Mgr. Tomáš Pavelec | tomas.pavelec@ostrava.cz | 599 443 875 | |
vyúčtování oblast prevence kriminality | Ing. Daniela Štěrbová | daniela.sterbova@ostrava.cz | 599 443 811 |
|
|
Dokumenty ke stažení
- Pokyny k vyúčtování účelové dotace (za rok 2022) - (za rok 2021)
- Formulář č. 1 (Závěrečná zpráva o realizaci projektu)
- Formulář č. 2 (Vyúčtování účelové dotace z rozpočtu SMO v oblasti prevence kriminality)
- Formulář č. 3 (Oznámení o vrácení nevyčerpaných peněžních prostředků na účet poskytovatele dotace)
- Manuál pro vykazování ukazatelů
Vzor žádosti o prominutí odvodu za porušení rozpočtové kázně
Dokumenty pro rok 2022 - Program a Podmínky dotační oblasti.
Hlášení změn v poskytování sociální služby/související aktivity
Tento formulář slouží k hlášení změn v průběhu realizace projektu ( ke stažení ZDE):
Změna v osobě zastupující organizaci – je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o volbě, jmenování, plné moci apod. (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna sídla organizace – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem sídla, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna čísla bankovního účtu - je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii smlouvy o zřízení bankovního účtu (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna v plátcovství DPH - je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o registraci plátce DPH (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změny týkající se obsahové části projektu (např. změna místa realizace, změna termínu realizace pobytu, změna počtu účastníků akce apod.) – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem místa realizace služby/aktivity, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy vč. dodatků (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy ke změně došlo; u pobytových akcí je nezbytné změnu oznámit vždy před termínem samotného pobytu).
Dokumenty pro rok 2021 - Program a Podmínky dotační oblasti.