Informace pro žadatele o dotaci z loterií 2025

Výběrové řízení pro poskytování účelových dotací z výnosu daní z hazardních her pro rok 2025

Informace pro žadatele

Dne 26.03.2025 vyhlásilo statutární město Ostrava na základě usnesení zastupitelstva města č. 1302/ZM2226/22 výběrové řízení na poskytování peněžních prostředků z výnosu daní z hazardních her (Loterie) pro rok 2025 za účelem zvyšování úrovně kvality poskytovaných sociálních služeb a účelných aktivit pro seniory, osoby se zdravotním postižením, osoby bez přístřeší, osoby závislé či ohrožené závislostí a děti a mládež ohrožené rizikovým chováním a negativními jevy, s termínem podávání žádostí od 28.04.2025 do 6.05.2025.  

Podmínky

Do výběrového řízení se mohou přihlásit právnické i fyzické osoby podnikající splňující ustanovení uvedené v tomto Programu, s výjimkou obcí, příspěvkových organizací statutárního města Ostravy, městských obvodů a jimi zřízených příspěvkových organizací, příspěvkových organizací jiných obcí a krajů a příspěvkových organizací státu.

Lhůty pro podání žádosti - Od

Pondělí 28.04.2025 00:00

Lhůty pro podání žádosti - Do

Úterý 06.05.2025 23:59

Postup podání žádosti

Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje prostřednictvím elektronického formuláře aplikace EvAgend včetně povinných příloh dostupných na internetových stránkách www.ostrava.cz v sekci „Dotace“ oblast Loterie a na stránkách odboru sociálních věcí a zdravotnictví.

Kontaktní informace

Hlavní kontaktní osoba  administrace

Bc. Kamila Káňová, DiS.

E-mail

kamila.kanova@ostrava.cz

Telefon

599 443 871

 


 

Oblast A – Zlepšování materiálně technického vybavení sociálních služeb a souvisejících aktivit zaměřených na cílovou skupinu senioři, osoby se zdravotním postižením, osoby bez přístřeší a osoby závislé či závislostí ohrožené (kód SVZ/LOT/A)


Kontaktní osoba pro cílovou skupinu senioři, osoby se zdravotním postižením a osoby bez přístřeší

Bc. Pavlína Neuwirthová

E-mail

pavlina.neuwirthova1@ostrava.cz

Telefon

599 443 819

Kontaktní osoba pro cílovou skupinu osoby závislé a závislostí ohrožené

Mgr. Markéta Héglová

E-mail

Telefon 599 443 860

 

 

Ekonom – kontrolor

Ing. Ludmila Hulvová

E-mail

ludmila.hulvova@ostrava.cz

Telefon

599 443 837

 


 

Oblast B – Zlepšování materiálně technického vybavení souvisejících aktivit v oblasti prevence kriminality při poskytování systematické celoroční činnosti pro děti a mládež ohrožené rizikovým chováním a negativními jevy (kód SVZ/LOT/B)  


Kontaktní osoba

Mgr. Vendula Měchová, DiS.

E-mail

vendula.mechova@ostrava.cz

Telefon

599 443 858

 

 

Ekonom – kontrolor

Ing. Daniela Štěrbová

E-mail

daniela.sterbova@ostrava.cz

Telefon

599 443 811

Přílohy - formuláře ke stažení

Podklady nezbytné pro přihlášení do výběrového řízení:

Upozornění:
Podmínkou pro práci s elektronickým formulářem aplikace EvAgend je nutné mít nainstalovaný program 602XML Filler, který si můžete stáhnout ZDE.

Jednoduchý návod ke stažení programu a práci s formulářem naleznete ZDE.

 

Technická podpora:

E-mail

helpdesk.dotace@ostrava.cz

Telefon

599 456 789


Výsledky

Výsledky výběrového řízení jsou k dispozici ZDE

Informace pro příjemce

Po schválení návrhu dotací Zastupitelstvem města Ostravy je s příjemcem uzavřena Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí investiční/neinvestiční účelové dotace výhradně v elektronické podobě.

V případě jakýchkoli změn je příjemce dotace povinen oznámit tyto změny na formuláři Hlášení změn (viz níže). Po oznámení níže uvedených změn je nezbytná akceptace změny ze strany Statutárního města Ostravy. Formulář použijte v těchto případech: 

  • Změna v osobě zastupující organizaci – je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o volbě, jmenování, plné moci apod. (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 kalendářních dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
  • Změna sídla organizace – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem sídla, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 kalendářních dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
  • Změna čísla bankovního účtu – je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii smlouvy o zřízení bankovního účtu (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 kalendářních dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
  • Změna v plátcovství DPH – je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o registraci plátce DPH (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 kalendářních dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
  • Změny týkající se obsahové části projektu (např. změna místa realizace, změna termínu realizace pobytu, změna počtu účastníků akce apod.) – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem místa realizace služby/aktivity, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy vč. dodatků (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy ke změně došlo; u pobytových akcí je nezbytné změnu ohlásit vždy před termínem samotného pobytu).

         Pokud si nejste v konkrétním případě jisti oznamovací povinností, kontaktujte nás.


Dokumenty ke stažení: 

Formulář hlášení změn

Program na poskytování peněžních prostředků z výnosu daní z hazardních her (Loterie) pro rok 2025

6. Komunitní plán sociálních služeb a souvisejících aktivit ve městě Ostrava na období 2023-2026