Informace pro žadatele o dotaci z loterií 2024
Informace pro žadatele
Dne 27.3.2024 vyhlásilo statutární město Ostrava na základě usnesení zastupitelstva města č. 0732/ZM2226/14 výběrové řízení na poskytování peněžních prostředků z výnosu daní z hazardních her (Loterie) pro rok 2024 za účelem zvyšování úrovně kvality poskytovaných sociálních služeb a účelných aktivit pro seniory, osoby se zdravotním postižením, osoby bez přístřeší, osoby závislé či ohrožené závislostí a děti a mládež ohrožené rizikovým chováním a negativními jevy, s termínem podávání žádostí od 29.4.2024 do 10.5.2024.
Podmínky
Do výběrového řízení se mohou přihlásit právnické i fyzické osoby splňující ustanovení uvedené v Podmínkách pro poskytování peněžních prostředků v oblasti Loterií pro rok 2024, s výjimkou městských obvodů a jimi zřízených příspěvkových organizací a příspěvkových organizací SMO, jiných obcí a krajů.
Lhůty pro podání žádosti - Od
Pondělí 29.04.2024 00:00Lhůty pro podání žádosti - Do
Pátek 10.05.2024 23:59Postup podání žádosti
Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje podáním žádosti na předepsaném elektronickém formuláři prostřednictvím aplikace EvAgend, včetně povinných příloh dostupných na internetových stránkách www.ostrava.cz v sekci „Dotace“ oblast Loterie a na stránkách odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
Kontaktní informace
Hlavní kontaktní osoba |
Elen Cáhlíková, DiS. |
|
|
Telefon |
599 443 867 |
|
|
Oblast A – Zlepšování životních podmínek seniorů, osob se zdravotním postižením a osob bez přístřeší (kód SVZ/LOT/A) |
|
Kontaktní osoba |
Elen Cáhlíková, DiS. |
|
|
Telefon |
599 443 867 |
|
|
Finanční referent a kontrolor |
Ing. Ludmila Hulvová |
|
|
Telefon |
599 443 837 |
|
|
Oblast B - Zlepšování materiálně technického vybavení sociálních služeb a souvisejících aktivit v oblasti protidrogové prevence (kód SVZ/LOT/B)
a
Oblast C - Zlepšování materiálně technického vybavení souvisejících aktivit v oblasti prevence kriminality při poskytování systematické celoroční činnosti pro děti a mládež ohrožené rizikovým chováním a negativními jevy (kód SVZ/LOT/C) |
|
Kontaktní osoba |
Mgr. Markéta Héglová |
|
|
Telefon |
599 443 860 |
|
|
Finanční referent a kontrolor |
Ing. Daniela Štěrbová |
|
|
Telefon |
599 443 811 |
Výsledky
Výsledky výběrového řízení jsou k zobrazení ZDE
Informace pro příjemce
Po schválení návrhu dotací z Loterií Zastupitelstvem města Ostravy je s příjemcem uzavřena Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí neinvestiční/investiční/investiční a neinvestiční účelové dotace z výnosu daní z hazardních her (dále jen smlouva). V průběhu realizace projektu má příjemce povinnost oznámit změny na formuláři Hlášení změn (viz. níže).
Příjemce předkládá Závěrečnou zprávu o realizaci projektu a s termínem doručení do konce měsíce následujícího po uplynutí monitorovaného období. Při vyúčtování projektu postupujte dle Pokynů k vyúčtování dotací v oblasti Loterie.
Kontaktní osoby
administrativa |
Elen Cáhlíková, DiS. |
599 443 867 |
|
vyúčtování |
Ing. Ludmila Hulvová |
599 443 837 |
|
vyúčtování |
Ing. Daniela Štěrbová |
599 443 811 |
Dokumenty ke stažení
Pokyny k vyúčtování dotací v oblasti Loterie (za rok 2023) (za rok 2024)
- Formulář č. 1 - Závěrečná zpráva o realizaci projektu (za rok 2023)
- Formulář č. 1 - Závěrečná zpráva o realizaci projektu (za rok 2024)
- Formulář č. 2 (Oznámení o vrácení nevyčerpaných peněžních prostředků na účet poskytovatele dotace)
Hlášení změn v poskytování sociální služby/související aktivity
Tento formulář slouží k hlášení změn v průběhu realizace projektu (ke stažení ZDE):
Změna v osobě zastupující organizaci – je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o volbě, jmenování, plné moci apod. (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna sídla organizace – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem sídla, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna čísla bankovního účtu - je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii smlouvy o zřízení bankovního účtu (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změna v plátcovství DPH - je nezbytné doložit jako přílohu formuláře také kopii dokladu o registraci plátce DPH (povinnost oznámit tuto změnu nejpozději do 8 dnů ode dne, kdy ke změně došlo).
Změny týkající se obsahové části projektu (např. změna místa realizace, změna termínu realizace pobytu, změna počtu účastníků akce apod.) – v případě, že v rámci vyúčtování projektu budou uplatňovány náklady za nájem místa realizace služby/aktivity, je nutné doložit také kopii nové nájemní smlouvy vč. dodatků (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy ke změně došlo; u pobytových akcí je nezbytné změnu oznámit vždy před termínem samotného pobytu).
Personální změny – do formuláře popište, o jakou změnu se jedná a doložte aktuální personální zajištění projektu vč. úvazku a data zahájení popř. ukončení pracovního poměru (povinnost oznámit tyto změny nejpozději do 30 dnů od data uzavření pracovní smlouvy, dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti).